Subscribe:

Labels

poniedziałek, 9 maja 2016

Omlet białkowy z ostropestem i nasionami pokrywy

 Jak ukryć porządną dawkę zdrowego zielska w naszym jedzeniu?
Nie wszystkie zioła są wyśmienite w smaku.
Dla niektórych np.pokrzywa nie nadaje się do przełknięcia,
dla innych jest przesmaczna.

U mnie takie zioło, które jakoś mi nie idzie,
 chociaż jest mega zdrowe, to ostropest plamisty.
A jest genialny przy regeneracji wątroby i oczyszczaniu jej
 z toksyn oraz szkód, które wywołały np.alergie pokarmowe.

O samym ostropeście innym razem.
A teraz śniadanko :)
Omlet białkowy z ostropestem i nasionami pokrzywy.


Składniki:

2 białka
1 łyżka dowolnej mąki bezglutenowej (u mnie ryżowa)
1 czubata łyżka ostropestu mielonego
1 łyżeczka nasion pokrzywy
olej kokosowy
ulubione dodatki np. dżem i owoce

Wykonanie:

Białka lekko rozbijamy widelcem.
Dodajemy resztę składników i dobrze mieszamy.
Gotową masę smażymy na rumiano na patelni
z 1 łyżeczką oleju kokosowego.

Podajemy z owocowymi dodatkami.
Ja akurat posmarowałam całość dżemem wiśniowym.
Na to dałam kiwi i krążki galaretki wiśniowej, którą robiłam wcześniej.

Wyszło przepysznie.


0 komentarze:

Prześlij komentarz