Subscribe:

Labels

wtorek, 13 września 2016

Pomidory z cebulą i śmietaną

Tego prostego jedzenia nie mogłam ominąć w swoich kulinarnych poczynaniach.
Zapewne macie ulubione dania, które robicie od zawsze.

U mnie takim daniem są pomidory z cebulką i śmietaną/jogurtem.

Pamiętam je od zawsze, najlepsze robił mój tata,
a ja z siostrą podjadałyśmy z jego miski,
bo jak wiadomo -podjadane smakuje najlepiej :)

Na śniadanie, kolację, przekąskę lub na co sobie zapragniecie :)


Składniki:

2 pomidory
1/2 cebulki
sól, pieprz
kilka kropli soku z cytryny lub octu
1 łyżka śmietany / jogurtu


Wykonanie:

Umyte pomidory kroimy w dużą kostkę, albo półplasterki.
Cebulkę siekamy drobno i dodajemy do pomidorów.

Całość posypujemy pieprzem - dobrze mieszamy,
a następnie solą :)
Nie powiem wam czemu, ale zaczynając od pieprzu
pomidory smakują lepiej :)


Następnie skrapiamy całość lekko cytryną
i zabielamy 1 łyżką jogurtu / śmietany (może być roślinna wersja).
Zjadamy z chlebkiem z masłem.
Ja na kanapkę położyłam kiełki jarmużu :)


0 komentarze:

Prześlij komentarz